tiistai 26. huhtikuuta 2016

Viiko neljä

Hello!

Viimeistä viikkoa viedään ja aika on lentänyt kuin siivillä. Tilanne on vähän bittersweet, sillä en haluaisi vielä lähteä, mutta kuka nyt ei haluaisi palata kotiin perheen ja ystävien luo.

Tämä viikko on kevyempi muihin verratuna, pääsen käymään Oxfordissa pomon kanssa ja torstaina yksi museon työntekijöistä ottaa minut mukaansa hänen järjestämään projektiin Banburyn ulkopuolella. Alkuviikosta olen työskennellyt museon toimistossa skannaillen eri kuvia ja mainoksia, lisäksi olen päivittänyt museon asiakasrekisteriä. Pääsin myös kauppan puolelle vaihtelemaan tuotteiden paikkoja ja tekemään esillepanoja.

4 päivän päästä onkin jo lento takaisin Helsinkiin. Tuntuu hieman haikealta lähteä, sillä tämä työssäoppimisjakso on ollut paras kaikista, työpaikasta ihmisiin ketä olen täällä tavannut. Olen oppinut paljon itsenäisyydestä ja itseluottamuksesta. Lähtö ensimmäistä kertaa ulkomaille yksin ja vielä töihin oli hieman pelottava ajatus aluksi, mutta nyt olen huomannut, että selviän yksinkin haasteista. Tämä oli juuri sitä mitä halusin ja olen niin kiitollinen siitä että sain tilaisuuden kokea tämän kaiken.

Kuva otettu kierroksella hylätyllä ammustehtaalla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti